Reklama
  • Poniedziałek, 20 lutego (08:00)

    Jak chronić oczy

Aby je wzmocnić i zapobiec chorobom i starzeniu się, warto zażywać produkty, które zawierają witaminy: A (beta-karoten), C i E. Jedzmy więc marchew, warzywa ciemnoliściaste, kapustne, pomidory, brzoskwinie, natkę. A także paprykę, czarne porzeczki, truskawki, kiwi, owoce cytrusowe, truskawki.

Do dań dodawajmy olej, pestki słonecznika, dyni, orzechy, nasiona sezamu.

Reklama

Cenne dla oczu są antocyjany obecne w jagodach.

Spożywajmy ryby, jaja, pieczywo pełnoziarniste, fasolę, groch, kiełłki, czosnek i cebulę.

Zdjęcie

/Mat. Redakcyjne
/Mat. Redakcyjne

Chwila dla Ciebie

Zobacz również

  • Oko to jeden z najbardziej fascynujących narządów. Jak powstało? Co się w nim zmieniło w toku ewolucji? Dlaczego wykształciło się tak wiele jego typów? Naukowcy przeprowadzili setki eksperymentów,... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.